kelikkk la saya pelisss!!

no komen!

aku malas nak cakap pasal politik...n aku bukan la pandai sangat, walaupun keputusan agak mengecewakan aku ( dan  ramai lagi yg lain) tp apa boleh buat keputusan sudah rasmi... tak pe at least bila tahu BN pun hilang banyak kerusi terubat jugak hati, sejarah tidak boleh tercipta dlm masa yg singkat...tak pe lah... yg penting BN boleh belajar dr kesilapan,perbetulkan yg mana salah...ambil pengajaran bukan makin bongkak dan sombong!

dan juga tahniah buat warga kelantan negeri tercinta dengan perlantikan MB baru...sedih dah terkilan jugak tak balik mengundi Tuan Guru Nik Aziz tahun ni sbb tak tahu pun dia nak bersara... kalau ikutkan sara kena mengundi di kawasan TGNA bertanding iaitu DUN cempaka. huhuhuhu sedih sedih!

0 Response to "no komen!"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...