kelikkk la saya pelisss!!

Ammar razin again!!

Bersiaran dr katil hospital pantai...ammar razin high fever start dr isnin lepas.turun naik turun naik suhu badan.mkn ubat pun turun sekejap sangat.sangat2 mencabar sbb minggu pertama persekolahan.ingat nak fokus pada adam danish. Lg kesian aiman mikail sbb mami dia kalut tak cukup tgn kadang2 sampai kena tunggu turn walaupun nak basuh berak dia...uhuhu...
Kalau yg di rancang tak menjadi mcm ni la gayanya...tunggang terbalik rasa.semua nak buat tp tak terbuat.
Harap ammar razin cepat sembuh..kesian abg aiman tak de kawan...kesian abg adam balik sekolah lapar kena tunggu mami masak... Nk masak awal2 amar asik meragam...huhuhu..kesian kakak arisa kena tolong mami walaupun dia pun penat jugak....

Pengalaman baru Adam Danish

Alhamdulillah...anak2 makin besar. Arissa darjah 5, Adam dah start darjah 1 tahun ni.mcm biasa aku yg gelabah lebih.takut dia tak pandai bergaul..nak nak selepas tengok klip budak2 kena buli...ngeri aku memikirkannya...
Berjela2 pesanan aku kirimkan...doa dah diajar... Semoga anak2 sentiasa dalam lindungan Allah sentiasa...insyaAllah.
Adam ni lain skit tak macam Arissa dulu...kalau dia takut pun dia masih segan nak nangis kuat kuat.. Paling2 pun duk nangis tepi dinding..
Kikiki...tp pagi tadi mr.hubby dah wasap katanya Adam ok je..tp nampak jugak la gelisah dia...tak pe lah Adam,kutip satu2 yg terjadi sebagai pengalaman dan pengajaran...semoga Adam berjaya dunia dan akhirat...amin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...