kelikkk la saya pelisss!!

selamat hari guru

Bersawang berhabuk blog ni...lama tak jenguk... nak kata bz tersangat tidak la jugak tapi masa banyak dihabiskan dengan sikecik Ammar dan sekarang si Aiman yg tadika tu perlu jugak diberi perhatian waktu belajar dia. Aiman walaupun dah tadika tapi masih belum boleh menulis dgn baik. pergerakan motor halus dia sedikit lambat berbanding kawan2 dia.risau jugak rasanya.

Hari ni hari guru semangat betul dia bangun pagi sbb nak bagi hadia kat cikgu favorite dia,cikgu Janna hihihi pertama kali sambut hari guru kan dia pun rasanya masih tak faham mcm mana...asik tanya mcm sambut hari jadi ke? hahahaha

sempatlah juga sara siapkan cross stitch kecik ni utk cikgu Janna...letak dlm frame ikea
1 hari je dah siap hihihi...

Adam n arissa dah tak nak bawak hadiah utk cikgu dia....katanya kumpul duit dengan kawan2 beli hadiah...ok lah

Adam baru selesai peperiksaan pertengahan penggal,manakala arissa akan start periksa hari rabu (esok)...gud luck sayang mami...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...