kelikkk la saya pelisss!!

cucuk bontot

Tak de wat pape hari ni...selain rutin harian...tengahari cuma goreng mee je mamak stail...wakakaka....punye la maleh aku nak masak banyak2 lauk...lagi pun arissa suka makan mee...so, ok la kan...malam gi cucuk adam....so ini yg last dah...nanti umur setahun pulak la baru pergi lagi,sib baik la meraung kejap je...hehehe...memang dokter sumathi tu pandai betul kalau ngan budak2...

sehari dua ni duk sakit tengkuk n bahu...ingatkan sebab salah bantal..baru pasan..rupanya sebab duk jahit manik..huhuhu...memang sakit sampai kena makan ubat tahan sakit...maybe sebab dah lama tak duk cam tu kut..ye la dah setahun dah berenti jahit manik tu...ermm..

sekarang ni adam dah pandai nak marah2 kalau org kacau dia...adam n arissa ni memang tak le dekat...si adam ni nampak je kecik....tapi hangin dia,huhuhu...kalah org besar...memang tak le dekat langsung....tingat masa sara kecik2 dulu...cenggitu la sara ngan adik lelaki sara...asal jumpa je gaduh,asal jumpa je gaduh...asal gaduh je jumpa...wakakaa
ni klip adam n arissa...memang hangin betul si adam kalau kakak dia kacau...bising rumah ni mengalahkan ada anak 10..wakakakaka....so enjoy the klip ye kawan2..
video

0 Response to "cucuk bontot"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...