Pages

hari-hari cinta...

hari ni valentine day...tapi tak de kesan pape pun pade aku n yobo...sebab bagi kami...cinta n sayang tak perlu hari...sebab kami hari-hari sayang n cinta....errmm...tak perlu jugak bunga n hadiah,or cekelat or dinner...sebab bagi kami romantik cara tu dah lapuk...tak berkesan kalau nak ngurat awek2 zaman sekarang ni,nak2 org macam aku...(ermmm ye ke?? ekekeke)....sebab kalau aku la kan....bagi aku la kan...tetiap weekend kami bangun pagi...guling2 kat katil sambil sembang n bergurau senda....samapai tengahari baru la branch....ekekeke....atau pun lepak depan tv sambil makan rojak buah pun dah cukup romantik....dan aku selalu pikir,kenapa ada kena mengena dinner dengan romantik?? brakfast n lunch tak romantik ke??? errmm....

kalau zaman bercinta dulu tengok wayang sambil kongsi popcorn pun dah cukup romantik,call sebab nak cakap 'i miss u' pun dah cukup romantik,atau pun sms 'good morning' saja pun dah boleh menceriakan aku sepanjang hari....sebab aku org yg simple....

bagi aku.... bunga = membazir
cekelat mahal = membazir

buat apa membazir?? n selalunya org lelaki yg kena bagi bunga yg harga dia...kalau makan KFC...boleh makan sampai 10 org...tu yg paling murah kot....ermm....org pompuan plak bagi apa?? sekadar kad ucapan?? harga adalah rm5 kot....ekekekeke.....untung betul kan??

kenapa nak tunggu valentine baru nak cakap pasal cinta dan sayang?? n bagi hadiah or belanja dinner?? ooo...mungkin sebab hari lain biasa2 je kot....ehee....bagi sara n yobo...cinta dan sayang yg diucap..tak perlu ada alasan atau sebab....atau something special...sebab cinta dan sayang tu sendiri dah special....ucap la hari2...baru la hari2 anda special!!! ehheeee!!

0 Response to "hari-hari cinta..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...