kelikkk la saya pelisss!!

custome made hp charm


korang abaikan la henpon yg tak canggih tu...aku nak korang fokus kat charm tu je ye...eheee!!



hari ni...pas boring wat cross stitch...aku geledah sume kotak2...pastu jumpa felt....tatau nak wat apa...aku try jer...aku try wat hp charm,sebab aku punya yg asal dah ilang...aku mmg tak suka hp tu kosong je...ari tu ada charm tapi mana tah ilang...adam punya koje...jadi la hp charm yg aku wat sendiri,tu bentuk butterfly ye kawan2...skill menjahit dah berkarat n part sambung benang tu ada sikit cacat..uhuhuhu....apa pendapat korang?? bagi skala 1-5 berapa korang nak bagi? post kat komen ye!!






2 Response to "custome made hp charm"

  1. Ima says:
    4/28/09, 9:14 AM

    wah hobi baru ek ling?cantek tp bab sayap tu mmg senget skit x belen...sian rama-rama tu...hiksss..but nice n keep up bule dibaiki lagik ok...

  2. sararisa says:
    4/28/09, 10:47 AM

    eheee....felt craft..dah lama nak try tapi tak de masa je...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...