kelikkk la saya pelisss!!

my permata hati!

























tengahari tadi lepas ambik arissa dari sekolah...layan crossstitch kejap,sambil tengok tv...pastu baru perasan apesal senyap je umah hari ni...owhh rupanya adam n arissa duk "baca buku"....ekekeke aku perasan arissa dah pandai layan adik dia...banyak mengalah,walaopun kadang2 tu ade gak la masa2 dia nak menyakat adik dia...m si adam plak mcm biasa tumpang sibuk kalau kakak nak wat apa2...fuhh senang hati tengok diorg mcm ni...kalau hari2 mcm ni kan bagus...lagi banyak masa mami nak wat kerja...eheee!!




















0 Response to "my permata hati!"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...