kelikkk la saya pelisss!!

happy labour day

selamat hari pekerja..... apa kena mengena aku dengan hari pekerja?? tak de..sikit pun tak de...so apesal aku ucap selamat?? sebab aku nak ucap pada mr.hubby sebab dia bekerja...kalau dia tak kerja mcm mana dia nak bayar duit keta,umah,insuran,makan,pakai n yg penting duit utk aku soping2 kan?? so selamat berhari pekerja,semoga menjadi pekerja yg berdedikasi,semoga cepat naik pangkat lagi n naik gaji lagi...ekekekeke...(tapi sanggup ke aku? makin besar pangkat makin sibuk la dia..makin kurang masa dengan aku n family..mcm hari ni,org cuti dia kena gak gi opis call supplier...adessss!!!)....

nota kaki: apesal tak de hari surirumah jugak??..huh!

3 Response to "happy labour day"

  1. abgBro says:
    5/2/09, 9:23 AM

    tu hari ibu dah ade...ke nak kena istihar cuti umum juge? hehhe

  2. sararisa says:
    5/2/09, 7:39 PM

    paklah...tak sume ibu tu surirumah tau!!.... nak gak hari khas utk surirumah..tak kira...nak jugak...nak jugak!!! ;P

  3. Ima says:
    5/4/09, 9:09 AM

    hahahha..ari surirumah ek?kena wat akta tu ling..suh persatuan surirumahtangga cadangkan..ekekke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...