kelikkk la saya pelisss!!

mersing



































































hari khamis lepas mr.hubby tetiba ajak gi jalan2 ke mersing...seperti biasa la kan...dia kan suka suki dia je nak gi mana2 tak payah plan...so aku sebagai isteri mithali ikut kan ler jugak....(walaupun aku tahu...aku jugak yg penat...huhuuhu) , oleh sebab tak de plan pape..mlm tu gigih la aku kukus kuih lapis n pagi tu aku goreng roti celup telur utk bekal.... just sumbat baju dlm luggage n jalan...wakakaka.....mama cakap..korang ni mcm koboi..nak pegi memana main pergi je...kihkihkh...ku tadahkan jugak telinga,dah tu nak wat cemana kan...mmg dia mcm tu...



kat mersing tak de gi mana2 pun just pusing2 sekitar bandar mersing,makan2 n lepak2 dalam bilik...adusss...aku terasa sangat masa terbuang...ape taknya...tempahan dah makin menimbun nih..penin pala aku..rasa tak cukup kaki tangan n masa....aduhhh....mr.hubby plak nak berholiday.....so berholiday la aku dalam tensen2...!! :p










2 Response to "mersing"

  1. pumpkin says:
    7/31/09, 9:18 PM

    ala...
    g olidei x ajk adeq...
    mne aci...!
    nnt dh abis xam nnt along kne bwk adeq pusing 1 malaysia...
    hahaha!!!

  2. sararisa says:
    7/31/09, 10:55 PM

    hihihi....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...