kelikkk la saya pelisss!!

balik umah!!


koleksi makin bertambah...!! yey!!


brg wajib beli...hehehehe



arissa terbongkang...pas makan ubat











adam konon nak ikut ayah dia gi anta baju kat dobi tapi dia pun terbongkang sama dlm keta...wakakaka!!




dr kuala kangsar terus ke bukit beruntung singgah umah abg ipar...lepak2 makan2 dlm kul 10mlm aman ajak balik melaka....uwaaaaa!! den dah penat gile ni..ingat nak tido situ je....aman cakap adam n arissa demam takut jangkit ngan anak2 buah so gerak la balik melaka mlm tu dlm 10..dekat kul 12 sampai melaka.... sib baik la esoknya aman offer anta baju ke dobi...so ringan la beban aku...ekekekeke.... banyak sioottt dekat 7kg baju nak kena basuhh...!!




petang tu kami gegas balik kl balik utk acara gotong royong...esoknya (ahad tu) adik aman nak tunang....uwaaaa lagi sekali penat!!!












2 Response to "balik umah!!"

  1. Aron@hotels in hawaii says:
    8/17/09, 5:18 PM

    Good post dear I am so impress
    thanks
    hotels in hawaii

  2. afsal_8281 says:
    8/18/09, 11:17 AM

    bila ko gi kuala kangsar dear
    aku weekend baru ni kt kuala kangsor

    ari ahad ada family day hubby
    area rumah rehat tu
    ala...y dun u tell me dear!!
    kalo tak leh jupe tau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...