kelikkk la saya pelisss!!

raya 2009 ~ raya ketiga!













pagi2 lagi sesudah subuh kami gerak ke kenyir...ni pun first time gak la dalam hidup aku pegi holiday time raya... sungguh aku rasa pelik....beraya ke bercuti?? mcm tak de maknanya beraya...sebab dalam kepala otak aku...raya la kita berkumpul sanak saudara,jauh dan dekat mengeratkan lagi silaturahim...yg kecik2 time ni la nak kenal pada yg tua... harap2 semoga ikatan kekeluargaan makin erat dan mesra....ye la kan...ade jugak yg tak kenal sedara... maklum la jumpa jarang2...pastu sume merantau...time beraya la kita berkumpul sume2....jumpa 2,3 tahun sekali eh org tu dah kawen..eh org ni dah anak 3...eh org tudah meninggal...time tu la nak amik tau sume kan...sungguh pelik kalau pergi bercuti time raya....tapi aku layan je la kan...!! apo nak dikato!!

0 Response to "raya 2009 ~ raya ketiga!"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...