kelikkk la saya pelisss!!

tudung hawa

tudung hawa ni kenis kain net tp dlm dia ada lining so tak nipis...awning jenis full cap...paling suka sbb batu2 tu jenis elok..so bling bling tu mmg berkilat betul....

yg ni plak jenis kain lycra...berat n terletak....awning jenis half cap span

ni label hawa...mmg original tau...


ciri2 dia....slim bgh bahu...so dia tak kembang bila pakai...terletak je kat atas bahu....



yg ni pun jenis lycra,awning jenis full cap...kain dia mmg sedap pakai
so pada kawan2 nak oder bole le sms sara 0129504644,sementara sara ada kat KB ni sehingga 11hb.... utk warna sume sara bole carikan...harga pun tak mahal rm35-rm45 (tidak termasuk kos pos) tengok pada design n jenis kain....mmg tak nyesal beli ooo... mmg sedap pakai...!!




0 Response to "tudung hawa"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...