kelikkk la saya pelisss!!

kenangan...

pagi2 tadi rasa semak sangat rumah ni...then sara pun kemas la kat bahagian rak2 buku tu...arisa n adam suka la tarik2 buku...tu yg bersepah tu....sampai bab album dr nak mengemas terus tersangkut kat situ...ekekeke duk belek2 album tu.... sara suka kumpul gambar...tp skang ni zaman camera digital...so gambar asik terperap dlm pc...adehhh bila nak gi cuci la...sara suka simpan album2 gambar ni...ye la kan..esok2 dah tua dah tak larat nak buka pc...bule buka album ye dak?? tak mr.hubby tak paham..kalau soh gi cuci mesti dia tanya nak wat pe?? nak simpan la...adeiiii.....!!!!


sempat la sara snap ape menda yg sara simpan....kawan2...sila enjoy!!!

tiket F1...gi tengok ngan hubby masa baru kawen...ekekeke..simpan ooo...pas tu tak pergi dah...sb tak best pun bagi i....hahahaha


































ni plak sebahagian koleksi kad2 dlm simpanan...sara suka kumpul kad...kad zaman bercinta pun masih ada.... ni sebahagian je..ada lagi...ehehee








sebahagian dari kad yg lekat kat hadiah tu...kawan2 bg masa kawen...ni pun sebahagian je jugak...





























































ni plak sebahagian koleksi gambar arisa masa kecik...dah beso ni tak suke plak amek gamba....





ni gambo mr.hubby...masa belajo kat uk...tp berani nak snap banyak2 takut kena marah...ekekeke
















ni gambar sara masa kat FIM
























ni masa belajar kat UiTM s.alam









ni gambo sara masa kecik...cumiill tak? ehehehe....
gambo klasik kan?? i laikeee!




0 Response to "kenangan..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...