Pages

rantau panjang

hari ni sempat ke rantau panjang,konon nak gi jalan2 je tp mr.hubby plak berkenan dengan set corningware 3 beradik ni...so terus la sambar 1 set...aku bukan minat sangat pun ngan pinggan mangkuk ni...ehehehe...so tak kisah la...sbb bukan aku pun kena bayar...
pastu pusing2 beli jajan2 je la...tak de mood nak bershopping sangat sbb cuaca kejap panas kejap mendung...huhuhu so pas beli2 terus balik...singgah beli pizza n balik rumah...layan citer korea...ehehehehe.....



gambar dr google....malas nak buka kotak...


tp menda yg paling aku gumbira sangat....ialah aku jumpa menda nih

^
^
^
^
^
^
^
^
^


aku dah jumpa topi fedora... kalau u all ingat lagi entry ni (fedora hat)

seee...tido pun pakai topi gak...hahaha


kakak pun tumpang sama.... walaupun beli utk adam je tp sib baik la dia tak jeles....sbb arissa dapat selipar princess....hehehe...

0 Response to "rantau panjang"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...