kelikkk la saya pelisss!!

home sweet home

akhirnya.... bila dah balik rumah baru lah boleh rehat sepuas-puasnya, selasa pagi kami gerak dlm pukul 5pg,sempat sembahyang subuh di gua musang, berhenti rehat sekali lagi kat masjid bentong... dlm kul 12 baru sampai KL... pas rehat kejap hubby plak ajak ke kumpulan utusan...ada ware hause sale utk buku2 dan majalah keluaran utusan...sempat la beli majalah dan buku2 bacaan n buku aktviti untuk arisa... teringin nak beli novel tapi memikirkan sara terima tempahan dr kak ain untk cross stitch... sara tak jadi la beli..nanti lambat pulak siap cross stitch tu...
pukul 2 balik melaka...rehat2 mlm tu keluar ke teso beli brg dapur....huhuhu penat sungguh hri semalam...
hari ni rehat dan laundry je lah kerjanya....ermmm

0 Response to "home sweet home"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...