kelikkk la saya pelisss!!

weken ini...

sejak dr hari khamis badan adam dah panas2.... tengah malam makin panas...bagi ubat bontot... lap badan dia... sepanjang malam dia merengek...tak selesa, dah 2 malam mcm tu..sara pun dah tak cukup tido jugak nih...huhu... so weken ni tak de la pegi mana2 pun...just pergi shopping brg dapo je... selebihnya lepak kat rumah je...

lama tak masak agar...since adam tak selera nak makan sara buat la agar2 santan ni... ingat nak wat utk minum petang tp belum tengahhari dah tinggal setengah loyang...hahaha... tak tau la sempat ke tak utk minum petang...



1 Response to "weken ini..."

  1. hati - ema says:
    4/26/10, 9:35 AM

    mcm sedap jer.. huhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...