kelikkk la saya pelisss!!

wajah terbaru

ni gambar semalam.... arissa yg terlentok... baru lepas kena cabut gigi...sekali cabut 3 batang...hehehe..tu la gigi geraham dah rosak teruk... yg depan cabut sebatang sbb dah keluar yg baru.... adeii penat sungguh kalau pikir hal gigi ni... takut sangat jd tak cantik...

hari tu lupa nak snap gambar lepas buka jahitan...tp hubby kata ngeri...ehehehe... so semalam br la teringat nak snap..ni gambar parut dah kering... dah nampak makin nipis yg kesan benang tu... insyaAllah akan hilang la nanti...yg tinggal parut bekas toreh je... yg tu mmg tak boleh hilang doktor dah bagi tahu hari tu...
gatal2 pun dah hilang tp tak berani lagi nak makan menda2 yg gatal ekekek.... skarang still pakai ubat parut yg dokter bagi...harap2 sempat la hilang...majlis kenduri kawen kakak ipar depavali nanti nih...haihh!

4 Response to "wajah terbaru"

  1. kakyong says:
    10/19/10, 3:50 PM

    kena pakai consealer la camtu.. kasi tutup sikit parut tu..... ;)

  2. sararisa says:
    10/19/10, 3:52 PM

    ha ah... tp sara tak pakai consealer..sara lebih suka pakai bb cream sbb lebih halus..

  3. Ema says:
    10/19/10, 3:54 PM

    3 batang sekali cabut??? pehhh

  4. sararisa says:
    10/19/10, 4:02 PM

    ha ah... 2 kat geramah..satu kat depan...yg depan tu mmg dah goyang...sbb yg baru dah tumbuh...
    yg geraham sebelah menyebelah...rosak.. dah kena bius tu cabut je la...malas nak ulang banyak2 kali gi klinik..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...