kelikkk la saya pelisss!!

wedding SIL part 1

sara gerak balik ke kl pada 30/10 ,sampai di cheras kemas2 lagi apa yg patut... mandikan kids...salin baju dlm kul 7mlm geak ke kl sentral... sampai sana lepak kat burger king makan2 dulu....


sebahagian bagasi2 yg dibawa balik... my sil amik tiket khas utk letak brg2 ni tau...huhuhu...
kalau ikutkan penumpang cuma dibenarkan bawak 1 beg besar n 1 beg kecik sahaja...kalau lebih kena denda ok...tp dlm ketapi tu korang pandai2 la agih2kan beg tu asal jgn hilang hehehe...  cuma utk keselamatan my sil amik tiket sbb dlm beg2 tu banyak brg berharga...

tengok adam...tengah demam2 pun ada lagi kerja dia...apa dia cari tah..

mata dah kuyu...pas makan ubat batuk,selsema n demam...

tengah kompius sambil peluk patrik...hehehehe
MySpace



mr.aman n anak buah iskandar tak ikut..sbb diorg mana boleh cuti lagi daa...sian mereka tak le naik choo choo train...

tengah kompius tak abis2 lagi...train dah start gerak

arissa n sil tido sama

mr.mark tido katil atas...hehehe jgn tergolek dah la kan...
alhamdulillah train hari sampai di stesen wakaf baru pada pukul 11 mlm...waktu berlepas ialah pada 8.30mlm...lama gile kan?  tapi tak tak de hal sebab kitaorg dapat tido dengan selesa sekali...terima kasih kepada pihak KTM express wau...
MySpace

sampai kat wakaf baru sara balik dengan papa sara yg datang jemput... sil balik umah ayah...tak muat kereta ok... beg banyak hehehe... dlm perjalanan tu sara perasan dr stesen gua musang sampai la ke stesen wakaf baru mmg mendung,lembab, hujan tak berenti... ngam2 sampai wakaf baru hujan lebat gile...huhuhuhu  bersambung2 sampai ptg,mlm n esok pagi... sara dah risau kot2 banjir ke apa...alhamdulillah jugak tak de pape... so esoknya 31/10 baru lah pergi ke rumah ayah di wakaf che yeh...
hari ahad tu kami settlekan pasal catering,mak andam,sume2...
bersambung part 2...(ngantuk lah) bye!

1 Response to "wedding SIL part 1"

  1. Rizziela says:
    11/11/10, 9:45 AM

    dah lama saya tak naik keretapi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...