Pages

saya lupeee!!

salam readers...
u all tengok tak raja lawak yg lepas? lepas nabil menang sara dah tak layan sangat dah raja lawak sbb mcm dah tak lawak... tetiba hari tu tertengok plak...hehehe minggu pertama.. tertarik dengan lawak dr peserta bernama nazmi... saya luperr.. hahaha...
mcm dah jadi fenomena pun ada... kalau tengok komen (kawan2 dr list saya la) ramai pakai ayat 'saya luper'...n sara rasa mmg sangat lawak... hahahhaha...
kepada yg terlepas peluang tengok ari tu boleh tengok kat sini...



arghhh.... saya lupe nak siapkan arissa nak gi sekolah..bye!

2 Response to "saya lupeee!!"

  1. Jejari Halus says:
    January 12, 2011 at 2:33 PM

    layan gak kan lawak die nih..
    i loike...

  2. ieda says:
    January 15, 2011 at 10:08 PM

    hahah da nie memang best ... tapi this week dia kureng menyerlahh .. huhuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...