kelikkk la saya pelisss!!

pembaharuan

apa yg baru? erm... ahad lepas sara ke salon rmbut, sbb dah bosan ngan stail rambut yg sama.. (kot la mr.hubby jemu kan).. sara wat la rebonding... hasilnya sangatlah memuaskan...hehehe gambar? mana boleh... huhuhuhu...
lupa dah kat mana sara baca satu artikel... sesekali kita kena ubah penampilan kita,walaupun ye lah sara ni cuma suri rumah je dr pagi sampai malam terperap kat rumah je pun kan.. kalau org kata pakai cantik2 wat pe..duk umah je lagi pun... tp kena lah ingat balik niat kita... sbb penampilan kita kan utk suami kita jugak...seronok jugak bila sesekali ubah penampilan ni.. paling exited anak2 lah.. wah mami cantik lah,mami nak pegi mana? (ni adam punya soalan) hahahaa...ingat kalau cantik2 kena keluar gi jalan2 ke? duk umah pun kena la cantik2 jugak... so sara harap arissa boleh la ikut contoh mami ye.. esok2 kalau duk umah saja pun kena pakai cantik2 n wangi2 sentiasa!! (lagi pun perempan kena lah jaga kebersihan)...

sebelum terlewat nak ucapkan selamat hari ibu kepada my mum,mak mertua.. dan semua ibu2 yg membaca blog ini... !! :)

0 Response to "pembaharuan"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...