kelikkk la saya pelisss!!

family day 2011 ~ part 1





















alhamdulillah akhirnya semprna sudah acara tahunan bg keluarga besar kami... kali ni acara tahunan ni bertempat di pulau chekas,raub pahang. tempat yg sangat sesuai ut aktiviti keluarga, penginapan dan kemudahan yg selesa. bg yg nak berehat,lari dari kesibukan kerja,nak tenangkan fikiran mmg sesuai sangat2... chalet sebelah je dengan sungai..sambil tido tu dengar deruan sungai mmg best sesangt!




aktiviti keluarga kami bermula dr 24-26 dec 2011. semua ahli turut serta adalah seramai 21 org. mcm2 aktiviti lah yg kami buat kat sini,BBQ,makan2,sukaneka,memancing,lepak2,gosip2...hehehe...


walaupun penat (sbb kami kena masak sendiri), ye lah dah ramai kan.. lebih jimat masak sendiri,kemudahan dapur pun disediakan... so bawak bahan2 je...senang sesangat!


mmg seronok lah sesekali berkumpul ramai2 cam ni... aktiviti cam ni mmg sesuai la,nak2 pulak semua org sibuk dan jarang berjumpa.kalau raya pun belum tentu semua ada,ye lah kan..semua nak kena ikut giliran,so hari raya mmg tak semua ada.jadi hari keluarga setiap tahun mcm ni lah semua berkumpul..mmg seronok.so, next entry sara akan letak gambar sepanjang kat sana ye... malasnya nak taip banyak2. hehehehe






















0 Response to "family day 2011 ~ part 1"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...