kelikkk la saya pelisss!!

Pengalaman baru Adam Danish

Alhamdulillah...anak2 makin besar. Arissa darjah 5, Adam dah start darjah 1 tahun ni.mcm biasa aku yg gelabah lebih.takut dia tak pandai bergaul..nak nak selepas tengok klip budak2 kena buli...ngeri aku memikirkannya...
Berjela2 pesanan aku kirimkan...doa dah diajar... Semoga anak2 sentiasa dalam lindungan Allah sentiasa...insyaAllah.
Adam ni lain skit tak macam Arissa dulu...kalau dia takut pun dia masih segan nak nangis kuat kuat.. Paling2 pun duk nangis tepi dinding..
Kikiki...tp pagi tadi mr.hubby dah wasap katanya Adam ok je..tp nampak jugak la gelisah dia...tak pe lah Adam,kutip satu2 yg terjadi sebagai pengalaman dan pengajaran...semoga Adam berjaya dunia dan akhirat...amin

1 Response to "Pengalaman baru Adam Danish"

  1. Hati Ema says:
    1/13/15, 2:33 PM

    hai adammmmmm .. hensemmmm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...