kelikkk la saya pelisss!!

Tahun Baru 2016

     ermm,hari ke-6 ditahun 2016.tak de cerita menarik nak dikongsi hihihi, Adam n Arissa sekolah macam biasa tak de drama2,yelah semua dah besar pun kan...

      Arissa nak kena fokus tahun ni sbb dia UPSR. Adam macam biasa, asal siap kerja sekolah jadi lah kan kikiki... tahun ni sara tak hantar diorg sekolah KAFA sebab sara ambil ustazah datang mengaji kat rumah. Lagi pun arissa akan ada kelas tambahan sekolah,ada tusyen malam, takut jugak dia penat dan stress.

     Aiman pulak sara decide nak try homeschooling je tahun ni dengan Ammar. So tahun ni sara tak sesibuk tahun lepas yg keluar masuk rumah berkali2 dari pagi sampai ke petang.. Harapnya dgn masa yg lebih ni boleh la fokus kat Arissa...

0 Response to "Tahun Baru 2016"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...