kelikkk la saya pelisss!!

stok baru bedak sejuk muntah belut


  Assalam semua... ni nak warwarkan stok baru dah sampai ni...meh pakat oder..nak sekeping boleh,nak banyak keping pun boleh..nak pek jimat 200gm pun ada...
 antara kelebihan bedak sejuk clay ni boleh memudarkan parut,mengurangkan kulit2 yg merah akibat jerawat atau ruam,melembabkan kulit,mengecutkan jerawat...selain dipakai dengan cara bancuh air...boleh jugak pakai kering...ambik debu2 yg ada tu gosok je kat kulit. Kalau ada baby yg kena ruam lampin pun sesuai sangat ye... Sara galakkan uoll bancuh pakai air mineral atau air tapis ye,nnt terjamin bersih nak tepek kat muka kan...hihhi...owh ya...ada jerawat belakang badan pun sesuai sangat tau!

Selain tu boleh jugak utk ikhtiar merawat sakit kulit seperti kayap,gatal2,bisul...campak dan chicken pox.

What's app sara di 012-9504644 utk fast respon ye

0 Response to "stok baru bedak sejuk muntah belut"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...