kelikkk la saya pelisss!!

makan..makan...

hari sabtu lepas (25/10) pergi rumah mak kak helwa kat bukit rambai...(kak helwa ni kawin ngan sepupu sara la..abg boy...),ada kenduri doa selamat sebab mak dia nak gi haji,pastu akikah Hariz wildan (bb abg boy),pas tu doa selamat abg boy nak gi Austria (kiranya 3 in 1 ler majlis dia)..dia ni keja ngan petronas,katanya gi utk 2 tahun...kak helwa n bb hariz akan pergi bulan 12 ni...seronoknya.....pergi tempat org...bila la turn sara plak...(insyaAllah...kalau ada rezeki kan...errmmm)

ahad tu baru la balik umah mak...mak buat open house...tapi oleh sebab sara sampai pun dah petang so tak sempat la jumpa sedara mara yang lain,kak a' tak de gi vietnam ngan member dia...aman tak sihat tu yang lambat sampai...asik tido jer...huhuhuhu...ingat nak tido umah mak...sebab aman suh bawak sume baju2...alih2 kul 11.30mlm ajak balik melaka...uwaaa...letih tul...(aman memang cam tu..kala dia tak sihat,memang dia nak baring2 kat umah sendiri je..huhuhu),kul 1pg baru sampai melaka...terus tido...

isnin cuti lagi...deepavali,so ari ni lepak2 kat umah je la...tido makan...tido makan...mlm baru kuar gi giant kejap beli brg dapo skit....pas balik tu iron baju,tengok tv n tido...errmm...boring..boring...

0 Response to "makan..makan..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...