kelikkk la saya pelisss!!

sihat kembali...




Alhamdulillah....adam n arissa sihat kembali....huhuhu penat jaga budak sakit ni...sampai ari ni sara masih terasa penat n tak cukup tido...bila dah tak demam...dah boleh main dan makan macam biasa,senang rasa hati..tido malam pun bole la lena....




seminggu tak sempat wat apa pun...kain dah berbukit tak berlipat tu...agak2 ada tak org jual mesin lipat kain? aku nak beli seketoii kalau ada....kuikuikui..punya la pemalas aku ni kalau bab lipat kain..huhuu...sib baik hubby ada...sambil sembang2 n tengok tv tu kejap je la keja melipat tu...hehehe..tapi sehari dua ni dia pun tak sihat gak ni...huhuhu..letih..letih...!!




ni gambar arissa n adam enjoy breakfast pagi tadi...kemain seronok lagi...perut kenyang,hati senang..mami pun tak tensen...hehehehe....!

0 Response to "sihat kembali..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...