kelikkk la saya pelisss!!

balik raya - kota bharu!!!







jumaat 5/12 balik kl dulu...mak dah gerak balik ke kelantan...so sara n family lepak kat cheras dulu 1 malam....esok nya baru gerak balik ke KB...nak kata wal tak jugak..sebab sara n SIL sempat lagi gi shopping kat JJ....hehehe...kul 4 ptg baru gerak..balik ikut Grik...oleh sebab trafik lembab plus cuaca yang lembap so aman rasa penat n kami singgah bermalam di ipoh....muahahaha....chek in kat hotel murah je...sib baik dekat ngan Mcdonalds 24jam...so boleh jalan kaki je...malam tu pergi makan nasi kandar kat mana tah...sebab penat sangat,main masuk je kedai mana2..makan..balik bilik tido...huhuhuhu...esoknya baru lah sempat gi pusing2 kat kuala kangsar....cantik,bersih n teratur...nanti lah ada masa nanti nak pusing2 lagi...heheheh....dalam pukul 1 tghari cam tu baru gerak balik kelantan,sempat jugak singgah kat tasik banding,walaupun cuaca mendung n berangin sempat jugak le kami snap skeping dua gambar sebagai kenangan,hehehe....sampai kat sempadan jeli tu kereta bersusun...awat la plak..ingat ada tanah runtuh...kami dah frust dah..huhuhu,tapi rupanya ada pokok tumbang je n jalan dapat pakai 1 lane je...ok la lagik....alhamdulillah lebih kurang dalam pukul 6ptg kami selamat sampai...

0 Response to "balik raya - kota bharu!!!"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...