kelikkk la saya pelisss!!

dapat hadiah!!


mungkin dah masuk stor...kotak dah penyek....huhuhu


bahagian dalam masih elok....



taraaa.....ni lah dia adiahnya...best gak ni...tak de lagi kaler ni...


pasni leh cari lingerie matching kaler...wakakakakaka!!!


pagi tadi aman gi pos opis untuk tuntut balik barang yang pos laju tak dapat hantar sabtu lepas...sebab sara kan gi morib ari tu...barang tu ialah hadiah yang sara menang peraduan gambar raya kat "sembang rumah tangga", undian paling banyak....ekekeke cam akedemi fantasia plak rasa...


so dikesempatan ini...sara nak ucapkan terima kasih banyak2 kepada web tu,kak ain n abg jiman selaku web admin...mod-mod yang lain,sponser2 yg baik hati...terima kasih ye...pada yg dah undi sara tu...taun depan undi la lagik...wkakakakaka!!!
cemana ucapan aku?? cam pemenang anugerah artis paling popular tak?? ekekekeke...perasan jap!!

0 Response to "dapat hadiah!!"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...