kelikkk la saya pelisss!!

rojak buah


tadi pergi pasar malam...ada satu gerai ni jual rojak buah...mmg sedap....baru 2,3 minggu ni dia buka...mula2 dulu beli ngan dia penuh 1 bekas polsterin tu rm2 je...minggu lepas beli tetap rm2...tapi dah kurang isinya...minggu ni beli 1 bekas kecik je kalau dulu boleh share ngan aman,skang 1 bekas tu dia sapu licin sorang2!!...huhuhu....nasib baik rasanya sedap...kalau tak sedap huh tak hingin aku nak beli...cam ni la org melayu meniaga...kalau makin laku makin kurang plak isi ni...walau pun harga tak naik...adehhhh....

0 Response to "rojak buah"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...