kelikkk la saya pelisss!!

meragam,kenduri,penyapu dan malas

malam tadi adam meragam....start kul 12mlm sampai kul 2pagi duk meraung je...adehh dh abes ikhtiar dah...tak reti nak wat apa...sampai la aku call mama kat kelantan...kul 2 pagi tu...tanya nak wat cemana....ye la...sepanjang pengalaman aku sebagai ibu ni..tak pernah la plak arissa meragam macam tu sekali masa kecik2 dulu...adess pening pala...dalam pala otak aku malam tadi...cukup la ada anak 2 org ni je....tak sanggup dah....tak mo lagi dah...enuf...enuf....huhuhuhu....kepala aku tak boleh nak proses dengan betul...apa lagi sejak dari mlm semalm tu aku tido tak cukup n sakit belakang n pinggang semakin menjadi2....

masa call mama tu bagi adam dengar suara mama n papa tok dia...terdiam kejap....hehehe sambil mata,idung berair...sambil terkebil2....pipi n idung merah....nampak sangat comel...hilang plak perasaan marah n geram tadi,rupa2nya adam sakit gusi...dah nampak skit gigi dia keluar,patut la sakit kut.......bila dah puas dengar suara papa n mama tok dia...main2 kejap...dekat kul 3 pagi jugak la adam masuk tido,lepas tampal koyok (kenal tak koyok??) 3 keping kat pinggang,1 bijik panadol aku masuk tido...adusss...sungguh..tak de perkataan yg boleh aku describekan....penat badan n mental....aku tido sampai pagi esoknya....langsung tak sedar apa...

hari ni plak ada kenduri...selang 2,3 buah rumah dari rumah aku...so kami n akak jiran sebelah pergi makan sana je la...so tengahari punya tak yah masak...yahooo...malam ni makan kat luar gak la...aku malas masak....ye aku malas buat apa2 pun...hatta pegang penyapu sekali pun....ari ni aku nak rehat2 sambil layan citer korea je...hehehehe....so,abg kalau nak air amik sendiri kat dapo tau!!!!!

0 Response to "meragam,kenduri,penyapu dan malas"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...