kelikkk la saya pelisss!!

mom song!!

semalam dapat email dari kawan....dia hantar klip ni....seronok dengar....memang sama...tak de la sampai 100%...mungkin dalam 70-80% kot...ekekekeke....pastu aku pikir dalam dalam....errmmm rupanya aku pun sama jugak....tak de bezanya....but aku tak kisah...hehehe...

part paling kelakar sekali.... "you're grounded until you're 36"...bila ingat2 balik....mmg mcm aku n aku percaya ibu2 lain pun cam aku gak...bila marah dah naik kepala...mesti keluar arahan,amaran yg tak masuk akal....ekekeke....sebb aku selalu kena....wakakaka...last2 my yobo gelakkan aku....ciss!!

paling best baris ni " and tomorrow we will do this again because a mom's work never ends,you don't need the reason why because i said so....I'M THE MOM"

ye i'm proud to be a mom...walaupun penat,walaupun letih,walaupun takde mc,walaupun tak de cuti,walaupun tak de rehat dan macam2 lagi...tapi aku bangga jadi ibu...pada anak2 hebat ini... arissa n adam...

0 Response to "mom song!!"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...