kelikkk la saya pelisss!!

yahooo.....!!





nape tajukk yahoo?? pasal aku gumbira...mr.hubby dah install sofware sony..baru le ada semangat nak wat karangan bergambar...ekekekek...

nampak tak gigi adam yg dah tumbuh tu?? ekekeke sungguh la cumil...kan?? suka betul tengok bb yg baru tumbuh gigi....kat atas tu baru nampak sikit je....tu yang asik nak mengigit tu...gatal gusi la tu...n yg menjadi mangsa of kos la mami...huhuhu....walopun gigi baru keluar sikit tp perasan nak makan biskut mcm org besar...ekekeke...mungkin dia suka bila ada bunyi tu kan....

arissa plak...mlm semalam sara duk sembang ngan dia sebelum tido...tetiba dia tanya...."mami cemana nak lembutkan pipi arissa ni..nak bagi lembut mcm pipi adam..." ok soklan tu nampak biasa...tapi bagi aku yg yg jadi ibu ni rasa tersentap gak ler....tersentap bukan pasal apa...tapi tetiba rasa cam...adehh dah bosa rupenya anak dara den ni...rasa baru semalam pandai berjalan n tumbuh gigi....huhuhu cepatnya masa berlalu....n oleh sebab aku tak bape ready ngan soklan2 cam ni...aku jawab la cam ni..."pas mandi pakai la bedak banyak2....makan sayur n nasik banyak2..." pas tu aku tengok muka dia blur je...mesti dia nak tanya apa kena mengena pipi lembut ngan sayur n makan nasik....so,sebelum dia tanya aku cakap cam ni..."dah masuk tido...esok nak sekolah..." wakakaka.....!! selamat aku!!

0 Response to "yahooo.....!!"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...