Pages

jiwa kacau


fabrik


felt



paper




kotak ni sume2 wat isi kertas utk kad,emblishment dll





kotak ni utk tools



ni plak koleksi paper puncher....mahal ni..import okey....ekekeke
aku sayang ni...





kotak ni isi reben.... klu arisa jumpa nnti dia nk wat ikat rambut dia...huh!!







kotak ni plak wat isi plastik 'tima kasih'...plastik ni sara wat bubuh brg sapa2 yg beli ngan sara...kotak ni sara buh sume la tali,kertas minyak,tag harga,plastik pos laju...sume2 berkaitan ngan pembungkusan....







kotak jahitan...alat2 jahitan,manik...yg dalam kotak love tu sara buh benang...








sebelum ni....ni la rupanya huhuu...







sejak balik dari kelantan ni...aku rasa tak bermaya...serabut,penat,rimas,lemas tengok keadaan umah aku...so semalam aku dengan "bantuan" adam mulakan operasi mengemas umah...ekekek....bukan wat apa pun...cuma kemas brg2 craft aku yg dah banyak n oleh sebab aku letak merata2...sikit kat situ..sikit kat sini...kadang2 adam n arisa pun tumpang main sama...adess....jiwa kacau tul aku...so aku kemas la sume2 tu....masuk dalam 1 bekas...
ni belum lagi keluarkan kotak cross stitch tu....dah berabuk dalam stor tu...huhuhu....

0 Response to "jiwa kacau"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...