kelikkk la saya pelisss!!

cikku cak!!

cer korang tengok adam....bila org cakap 'cikku cak'..mesti kepala dia jadi cam tu...adess kelaka..cam nak pecah perut kitaorg gelak....pastu stail dia skang ni...kalau nk tegur org yg dia tak kenal mesti dia wat kepala cam tu....yg kelaka tu masa kat klinik gigi tadi.... ada sorang brade india ni duk pandang dia...pastu adam wat la kepala dia cam tu... aku tengok brader tu cam tak tahan nak gelak....akekeke....mmg kelaka....

ni klip adam duk main ngan arissa n ayah dia....MySpace

2 Response to "cikku cak!!"

  1. afsal_8281 says:
    4/6/09, 2:27 PM

    alahai my future son in law nih...cumilnye die wat lagu tuh... cute je dia gelak eh...

  2. sararisa says:
    4/6/09, 2:52 PM

    ekekeke...tu la..jgn risau...adam kiut sampai besar...ekekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...