kelikkk la saya pelisss!!

akhirnya....


harap2 la kak ain berpuas hati dengan hasil kerja sara ni...ni ler hasil pertama setelah 4 tahun 'bercuti'...huhuhuhu..


handmade blank kad....(as free gift....!)


fuh akhirnya selesai sudah tempahan xstitch yg kak ain nak tu....insyaAllah sara akan pos hari isnin ni ye....so sesapa yg nak tempah xstitch boleh la hubungi sara...ekekeke nak hantar kit ke...nak pakai chart sara sendiri pun boleh....sara cuma amik tempahan 1 je dalam satu2 masa...huhuhu tak sempat weehh!! nak buat macam2 hal....tapi dalam masa yg sama tangan ni asik gian je nak meng'xstitch'...huhuhuhu....


hari ni pagi2 lagi pergi dentist...nak chek gigi arisa yang jatuh hari tu...sib baik tak de pape...walopun dah goyang tapi doktor tak mo cabut..biar dia tercabut sendiri.... pastu dokter tu wat tampalan kat gigi geraham yg dah berlubang tu...sib baik la arissa tak meraung...walopun kena pujuk2 jugak...ekekeke...kira terer la dokter tu!!MySpace

pastu kami terus ke mahkota prade....lunch kat burger king...terus ke MPH,aman oder buku n pastu shopping2 baju barang selai dua...ekekeke...sempat aku pau mr.hubby beli baju...eheeee,balik dari mahkota prade terus ke giant...beli susu n brg2 lain...fuhh penat gak ler....adesss..mlm lepak tengok tv sambil layan greys anatomy...yahuuu!

0 Response to "akhirnya...."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...