kelikkk la saya pelisss!!

jualan amal

hari ni start wat jualan amal .... tujuannya ialah nak clearkan stok2 lama n baju aku sendiri....punya la banyak...tatau bila masa aku beli...ekekeke...en.hubby dah bising2...so untuk lebih bermakna 50% dari jualan tu sara akan dermakan ler...tapi tak pikir lagi nak derma kat sapa...hari ni tak banyak gambar yg dapat upload sebab dengan kerenah adam ari ni ...adusss penin kepala gue!! MySpace ...tatau nape 1 hari ni tak mo duduk...nak suh main ngan dia je...nak riba2 timang2 jerk...adesss MySpace

dan jugak jgan lupa jenguk2 la sararisa-store ... dan jugak sararisa-giffarine (stok baru je sampai panas2!) ok !!

0 Response to "jualan amal"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...