kelikkk la saya pelisss!!

merisik

sabtu lepas mak n pa'min, kak a',iwan n anis n abe n family datang...penuh mah aku...ekekeke sonok weiii org datang umah ramai2..... mcm raya...ngehngehngeh....bukan raya ye..."rombongan diraja" datang sebab hari ahad lepas kitaorg pegi merisik kat muar...eheee iwan nak kaween...iwan nak kaweenn...MySpace

adam plak dah 2 hari duk ngan auntie dia...dah belajar perkataan baru... selalunya kalau tanya "mana ball?" dia akan cakap "tu" sambil tunjuk tah mana2... tapi sejak kawan ngan auntie...bila tanya "mana ball?" dia akan cakap "there".....eekeke.... kalau tanya "mana adam?" pun dia cakap "there" jugak...ekekeke

arissa plak..time sume2 nak balik punya la dia menangis nak ngikut MySpace...huhuhu...ye la seronok sesekali berkumpul cam tu ye dakk?? tak pe bulan depan datang lagi....lagi ramai kut....

dah 3,4 hari melaka panas...MySpace...tido pun tak lena...panas woooo..tak tahan weii....kejap2 mandi..kejap2 mandi sudahnya rasa nak demam plak ari ni...MySpace

0 Response to "merisik"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...