kelikkk la saya pelisss!!

takde tajuk...


tatau nak letak tajuk apa... hari selasa n rabu aman cuti...tak sihat...katanya sakit kepala,pas gi klinik dokter cakap migrain,darah ada tinggi skit..tak banyak...mungkin sebab penat n tension kerja...dokter bagi ponstant..tapi esoknya kena gastrik plak sebab makan ponstant tu....errmm...dalam gastrik2 tu sempat plak ajak aku gi mydin....aku mmg on je...arisa tak ikut,dia gi sekolah mcm biasa...


kami gi mydin baru buka kat air keroh...besau... pertama kali la aku gi soping kat mydin...tak penah seumur idup aku jejak kaki dalam mydin tu...kat KB or kat melaka hatta kat kl sekali pun...wakakaka.. (ok..ok sila ketok pala aku..!!)..buka nak belagak beb...tapi aku tak kuasa la nak beratur berebut bagai...aku tau mydin tu mmg kat mana2 pun org ramai yg amat...n mr.hubby pun mmg tak suka berhimpit2 ni... (dia selalu cakap...setakat nak beli susu anak 2 peket tu...beratur smpai 13 baris baik tak payah....huh!!)..tapi semalam sebab sume org kerja kot...mydin tu tak de la ramai sampai kena berhimpit2...ekekeke...n brg2 pun murah2...perghh...tatau nak pilih yg mana....wakakaka...
sudahnya beli susu adam n arissa,n low fat milk je...muahahaha...sebab tak plan nak pegi pun kan...balik umah lupa nak sembunyikan plastik mydin tu...balik dari sekolah arisa tanya..."ayah beli kat mana susu ni??"... ni plastik kedai mana...wakakaka...walopun tatau baca tapi dia kena plastik tesco,giant sume2 tu tau...hihihii..dusshh kantoi la apa lagi...

0 Response to "takde tajuk..."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...