kelikkk la saya pelisss!!

rindu...

ceh tajuk syahdu nyer...ekekeke.... bosan la plak memalam ni... pagi tadi aman turun dari rumah pukul 6 pagi... amik flight ke german.... transit kat changi airport 2 jam lebih... katanya dr s'pore ke german makan masa 12 jam....fuhh mesti penat bontot...wakakaka

mlm tadi arisa demam,sampai la pagi ni...so hari ni tak gi sekolah...alhamdulillah petang tu dah ok skit...adam ok je cumanya asik meragam je tak tau apesal... arissa plak asik tanya bila ayah nak balik....huhuhu tensen weh...

mlm mak tam n shasha (mak cik n sepupu sara) datang temankan kita org...sib baik la ada diorg leh gak wat teman mlm2 ni..takut gak huhuhu...

4 Response to "rindu..."

  1. abgBro says:
    May 11, 2009 at 9:27 PM

    laaa awat tak ikut sama..haa kan dh selsema rinduu..hehe

  2. sararisa says:
    May 11, 2009 at 9:55 PM

    uhuhuhu....cemana nak heret anak sama.... dia gi kerja ler...bukan gi berfoya2....ekekeke...

  3. afsal_8281 says:
    May 12, 2009 at 9:01 AM

    emmm rindu eh sara??
    belum pun satu hari dah rindu rinduan kan
    aku yg 2 minggu sekali ni lagi la
    rindu...

    meh kita rindu berjemaah nak?? he3X

  4. sararisa says:
    May 12, 2009 at 11:03 AM

    ha tu la sal...cemana ekk....sara tak le la jauh2....huhuhuhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...