kelikkk la saya pelisss!!

selamat sampai


frankfrut international airport ~ the biggest air hub (ni bukan gambar hubby amek ye...aku google jer...ekekekeke)
alhamdulillah...mr.hubby sms sara kul 3.24am tadi dia sampai kat airport frankfrut (waktu kat sana pukul 9mlm) so dia akan tido sana 1 mlm n akan gerak esoknya (hari ni ler) ke hamburg...katanya cuaca sejuk n dia dah rasa tak sedap tekak...huhuhu....pastu dia komplen taxi driver kat sana kerek gile sebab tak bagi dia nak taxi sebab takut dia tak mampu bayo...suh naik bas je...takkan le mr.hubby nak naik bus kan ngan luggage gedabak 2 bijik tu.... (weii mat saleh jerman...ingat org mesia tak de duit ke...cisss...bedebah sungguh!!)

2 Response to "selamat sampai"

  1. mama tisya says:
    5/12/09, 4:15 PM

    ingtkn sara yg p frankfurt td...

    nanti add dlm follower mama tisya ye...dh add dh dlm followermu

  2. sararisa says:
    5/12/09, 6:36 PM

    huhuhu...kak...doa2 la biar ada rezeki sara plak nak gi sana....
    ok nanti follow!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...