Pages

lazy sunday





semalam pagi tu tak de wat pape...golek2 depan tv je....sebab mr.aman kena gi opis...(org bz la katakan.... :P )... sampai la tengahari tu mr.aman balik baru la kita org keluar...gi mana?? gi Jaya Jusco....wat apa?? shopping....hehehehe


see hasil yg de rembat...hajat dihati nak rembat lagi...tapi apakan daya mr.aman cakap...senang2 awak keja je la kat sini...huh..terbantut hajat aku tau!! (sebenarnya dia dah tak larat nak tunggu...punya la ramai umat hari ni..)
bila sampai umah chek2 balik...utk arisa ada 3 pasang....utk adam ada 2 lai je tshirt pooh....huhuhuhu..rasa cam dah banyak dah pilih tadik...
aku mmg tak de mood nak beli baju adam...hahahha balik2 tshirt (oh sungguh buhhhsannn!!)...tu pasal la aku beli 2 pasang je...utk arisa siap ada skirt,cardigan,pant n blouse....
nanti la adam ye...tunggu mami ada mood baru kita shopping baju adam....
ok baju2 ni aku nak simpan utk raya...(kata mr.aman lagi... baru bulan 5 daaa....dah 3 pasang...dekat raya nanti tatau bape puluh pasang awak beli....) dalam hati aku... ( eleh tadik dia yg iya2 suh beli baju anak....huh!!)



sempat gak beli eva foam...nak wat frame...smart gak menda ni...frame nanti jadi ringan je....heehehe...


2 Response to "lazy sunday"

  1. abgBro says:
    June 1, 2009 at 10:30 PM

    menyoping ajer dia..

    org pompuan ye dak? hehehe

  2. sararisa says:
    June 2, 2009 at 8:41 AM

    nyoping pun masih lagi dalam perbelanjaan berhemah ni abg bro...hahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...