kelikkk la saya pelisss!!

gastrik

mlm tadi kena gastrik teruk..muntah2 sampai lembik... nak kata tak makan sume menda aku bedal...tak tau le kan.... mlm tadi terbaring je kat bilik...pas muntah kali ke 6 dlm kul 11mlm terus ajak aman gi klinik... cucuk pain killer sedas baru le bole tido... dokter kata banyak gas..dia tekan perut tu dah bole rasa gas tu tengah meletop2 dlm perut...huhuhu... sebelum balik pun sempat lagi muntah kat klinik...
sebelum ke klinik tu aku dah cuak...aikk takkan lekat lagi kot...wakakaka....!!

oh ya...sebelum tu lupa plak nak bg tau semalam.... sara dah update stok baru..sangat cun...blouse sesuai utk ke opis n santai2.... sila ke sararisa store
kalau nak oder bole email or ym sara...tapi ari ni mungkin tak on ym sbb tak larat nak duk lama2 kat meja ni...nagi gi baring je...

0 Response to "gastrik"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...