kelikkk la saya pelisss!!

cerita hari ini

dah lama mencari topi utk adam.... last2 berkenan dengan jenis fedora hat ni (dah aku kan peminat MJ..hikhikhik) tapi mana nak cari weiii?? sesapa yg tau kat mana jual fedora hat utk budak or boleh buat...email sara ye...tgk gambar bawah ni...comell kan?? tp tak mo ada corak nak kaler hitam je....hehehe







hensem tak ??? ngeeeeee.....







owhhh...gambar ni tak de kena mengena langsung dengan gambar MJ...hahaha...tp just nak tunjuk semalam 'terbeli' tudung lagik...hehehe...yg ni mak cik sara jual...katanya kualiti kain setanding ariani cutting mmg mcm ariani...tp harga? kompem murah...hahaha,kalau mahal tak de la den nak beli okeyy....yg sara pakai ni jenis awning half,material thai silk,saiz M...cun tak??
kalau ada berminat bole bg tau sara....


3 Response to "cerita hari ini"

  1. jebat_durhaka says:
    11/6/09, 8:13 AM

    tudung tu nampak biasa jek tp tuan dia nampak cun wakakakaak

  2. abgBro says:
    11/6/09, 5:14 PM

    paklah ingatkan pic yg bwh tu bekas gf MJ...hehehe

    setuju dgn pndangan jebat :p

  3. sararisa says:
    11/6/09, 5:17 PM

    hak..hak bekas ekk paklah...

    tudung tu yg cun..tuan dia tumpang je...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...