kelikkk la saya pelisss!!

tak de tajuk




kawan2 sapa yg kumpul menda nih?? u all rasa berbaloi tak?? ekekeke...sara tak de la kumpul sangat...dah ada tu tampal je la kan..mana tau ada rejeki....bukan tiap2 minggu pun masuk giant (sbb sara rasa tesco lebih murah...hahaha)



ni plak borang yg nak kena isi..mak aiiii tebalnya...mcm nak masuk unversiti...uhuh...pening kepala....dah lama tak isi borang2 nih.... semalam staff kraftangan dtg umah anta borang ni... ari ni katanya dah nak kutip balik...ohh terpaksa la terhempas pulas mengisi borang...wakakaka...
motiff entry ari ni nan hado?? uhukkk..den tarak idea....!!! + bosan + tak bape bz tp gatal nak update....uwaaaaaaa!!


2 Response to "tak de tajuk"

  1. Kak_Ngah says:
    11/10/09, 9:48 PM

    sara..akak ada 6 stamp tu..yerla..bukan tiap minggu masuk giant pun setelah ditipu dulu..masuk pun beli brg basah jer..hehe..kalau contest dia sempat untuk sara kumpul apa salahnya..berguna jugak set tu..

  2. sararisa says:
    11/10/09, 9:59 PM

    ha ah kan...kalau dapat.dapat la..kalau tak dapat sara tak kisah...hehehe...tak de la nak pulun bersoping sakan kat situ...pekata akak derma kan stem tu kat sara?? wakakaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...