kelikkk la saya pelisss!!

pasta


hari ni masak pasta je...senang dan ringkas....sara nak share resepi ni...
bahan2:
pasta fetucini
brocoli
red capsicum
cendawan butang
ayam tanpa tulang dipotong nipis
olive oil utk menumis
1/2cut lemon
bawang putih 2 ulas
garam n black papper secukup rasa
cara:
rebus pasta
perap ayam bersama lemon n black papper
gunakan olive oil utk tumis bawang putih,masukkan ayam,lada n cendawan dan brokoli
bila dah kering air ayam tu masukkan pasta gaul sehingga masak
taburkan garam black papper secukup rasa
resepi ni sangat ringkas utk ibu2 yg bz...hehehee walaupun sara tak bz tapi adam n arisa sangat suka pasta....ermm...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

seee.........!!

4 Response to "pasta"

  1. afsal_8281 says:
    11/30/09, 3:49 PM

    mak aih menantu aku
    makan tak hengat ke kat mentua neh
    hehehe

    mcm sedap jek sara
    nak try la tp hubby tak suka makanan tu sume
    takpe try jek

  2. sararisa says:
    11/30/09, 4:26 PM

    try la...kot2 nurain suke...mmg berkhasiat...ayam tu bole ganti ngan sotong or udang...

    adam mmg makan bertambah..tak cukup dlm mangkuk dia...cedok dlm mangkuk kakak plak...hahaha

  3. Yati says:
    12/1/09, 1:04 AM

    Sedapnya, seronok tengok anak-anak makan apa yang kita masak yek. :)

  4. abgBro says:
    12/1/09, 8:00 PM

    sesungguh nyo kawe dok penoh make nate tuh...hahahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...