kelikkk la saya pelisss!!

family day 2009 ~ teluk batik part 1


arisa baru balik dr pantai... pantang org ajak...laju je dia pegi...


sesi warm up... hehehe...baru sampai beg2 pun belum abes angkut lagi dah sibuk nak main plak...



mlm BBQ... keluarga mak ngah (mak mertua den la tu) sume pakai kaler merah...







hadiah cabutan bertuah.... aman dapat radio sebijik...jadi la kan...dr tak dapat langsung....ehehehehe....




tukang bako... sian mereka2 itu penat.... terima kassih banyak2 ye...tahun depan bole bertugas lagi...









adam tengah enjoy dengar lagu apa tah...lupa plak...



















part 1 ni untuk acara bbq pada mlm 25 december... kami semua chek i ke impian chalet tu dlm pukul 1,pukul 5 ptg baru la sesi daftar.. pukul 8mlm acara bermula... ada 3 game pada mlm tu n cabutan bertuah... 25 hadiah yg menarik ditawarkan... alhamdulillah nombor mr.aman naik gak mlm tu...ehehehe.... dlm pukul 12mlm sume dah selesai so balik tido kepenatan ler sume2... tak sabar nak bangun esok pagi sbb acara sukanneka plak...setia keluarga berkobar2 nak kumpul hadiah... nanti sara sambung pada part 2 plak ye...





0 Response to "family day 2009 ~ teluk batik part 1"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...