kelikkk la saya pelisss!!

family day 2009 ~ teluk batik part 2


adam kepenatan....




tarikkk!!!


team cekelat menang!!



SIL....




sara menang game ni....hehehhe...





golf kampung....























KLCC



pelapis....










adam n najmi...



hehehe....dia pun nak jugak!!





biggggg huggggg!!!




pagi sebelum balik.... adam n arisa main pasir...bukan main air...hahahaha


singgah rumah ayah chik kat manjung sebelum balik...







itulah kisahnya aktiviti hari keluarga pada 2009 ni...jumpa lagi tahu depan.... insyaAllah banyak lagi aktiviti menarik dan hadiah menarik....
aku terus gerak balik melaka hari tu jugak... arisa tak nak balik so dia ikut ayah long balik bukit beruntung... dlm kul 11 mlm baru la kami sampai ke melaka...penat weiii tp nak wat cemana umah dah tinggal lama...so kena la balik...














1 Response to "family day 2009 ~ teluk batik part 2"

  1. Yati says:
    1/11/10, 11:55 PM

    Seronok tengok family day/gathering kat Telok Batik. Dah agak dekat dah tu dengan rumah. Rumah mak Yati kat Manjung. ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...