kelikkk la saya pelisss!!

musibah

salam...
petang tadi dapat berita buruk dari mama sara....
semalam mama n papa sara ke t'ganu untuk melawat pak cik sara (abg sulung papa) yg sedang sakit tenat akibat barah usus...dijadualkan akan operation semalam tp tak bole operation sebab beliau tidak sedarkan diri...sekarang ni dah masuk ICU,semalamnya mama n papa sara bermalam di t'ganu...
pagi tadi balik ke rumah (KB) sebab dapat panggilan rumah kena pecah... bilik mama sara kena kopak n pencuri tu berjaya melarikan barangan kemas mama sara bernilai lebih kurang 20K.... paling sayang ialah cincin pusaka pemberian arwah nenek sara pada mama dan gelang mama dlm 10K,lain2 tu yg kecik2 mcm gelang adik sara,gelang sara,subang dan cincin...huhuhu...kesian la plak kat mama sara.... mama sara tak sempat nak simpan elok2 brg tu sbb nak cepat ke t'ganu...
pada kawan2 sama2 la kita doakan semoga di pulangkan balik brg kemas tu....
mama sara sedang bersedih tp sara nak tolong pun tak tau mcm mana....

3 Response to "musibah"

  1. ema82red says:
    1/21/10, 9:36 AM

    ALAMAK....KENE RAMPOK KE? HUHUHUHU....

  2. manja-art01 says:
    1/21/10, 9:47 AM

    innalilahiwa inaila hirajiun.. bertimpa-timpa plak musibah yg mama sara alami ye. kita doakan je la semoga barang-barang tu ditemui semula. tp sekiranya gagal..anggap saja la yang ianya dah sampai masa utk dijadikan hak org lain w/p dgn cara yang x betul mcm tu. kerugian mmg besar..tp sekurang-kurangnya tiada kehilangan nyawa kan. at the same time..didoakan semoga pakcik sara dpt menjalani pembedahan dan sembuh insya Allah...

  3. sararisa says:
    1/21/10, 10:22 AM

    red ~ kena rampok la tuh...huhuhu...mmg tak guna betul perampok tuh!!

    kak ain ~ ye...anggap ler tak de rezeki...nak cari yg lain agak nya susah la skit kan... berapa lama mama sara kumpul duit nak beli sume tuh...huhuhu sian dia...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...