kelikkk la saya pelisss!!

lama tak update....

salam...

lama tak update... wekend yang lepas mak metua dan abanng,kakak dan adik2 ipar semua datang ke rumah... sabtu tu kami ke muar untuk perbincangan dengan family sebelah pihak perempuan mengenai aturcara majlis pasa 14 feb ni...iaitu majlis akad nikad dan persandingan adik ipar sara yg bongsu...seronok jugak...selalu kalau kesana makan2 tu mmg enjoy sbb masakan memna sedap...lauk2 kampung,walaupun simple tp mmg kena...hehehe...keluarga pihak perempuan org jawa... (ni bukan nak ejek2 or nak senda2kan tau!!) ,
kata mak pihak perempuan tu...mmg macam tu...adat kat sana...kalau tetamu datang mmg makan2 tu sampai 2,3 kali..apa taknya...baru sampai kami dihidangkan dengan kuih2,lepas tu makan nasi,lepas tu kerepak plak...adehh sampai penuh perut...tak cukup dengan tu siap bekalkan lauk plak dlam mangkuk tingkat...waduhhh baik sungguh tuan rumah....terima kasih la banyak2!!

hari ahad tak de buat apa pun semua lepak je...makan tido,makan tido... kalau mak mertua sara datang mmg cuci tangan la sara... semuanya mak yang buat...mmg tak kering la meja makan tu...ekekeke...penuh dengan anika juadah... rasanya kalau duk dengan mak..mau bole masuk biggest loser sara ni..kekekeke...
malam baru la keluar ke mydin cari barang dapur... baik rumah layan raja lawak...hehehehe....

0 Response to "lama tak update...."

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...