kelikkk la saya pelisss!!

alhamdulillah...

alhamdulilah... adam dan semakin ok... dah tak berak2... walaupun still tak suka susu baru tp minum la jugak sbb mummy campur dengan milo... makan je tak ok lagi,asik makan yg ringan je... tak nak nasi...tp ok lah selagi adam boleh makan.... biskut n roti...

gambar terbaru adam selepas ok dr demam n berak2...huhuhu dah kurus...




ada gaya model tak?



tak pandai wat 'best'...hehehehe kalau best dia wat jari cam tu...




kat KFC...makan ayam n potato...






terbaru arissa.... rambut baru...mummy dah potong bhg depan sbb dah masuk mata... tengok muka yg calar2 tu?? adam la tu cakar...adeiii... tu sebelum..pas mandi...dapat lagi cakar belah lagi satu...penuh la muka berparut nanti...




4 Response to "alhamdulillah..."

  1. hati - ema says:
    4/5/10, 2:23 PM

    ayark....suke cakar ker? sian arissa

  2. sararisa says:
    4/5/10, 7:42 PM

    ye lah...kena selalu tengok kuku dia...jgn bg panjang...huhuhu...

  3. nurazimah says:
    4/8/10, 8:28 AM

    Lebih kurang anak Imah...camtulah...model paling seksi dalam umah...ninja paling ganas..pelukis paling kreatif...hehe..Imah follow akak ok...

  4. sararisa says:
    4/8/10, 9:41 AM

    ok...thanks... ye adam pun cam tu jugak... ultramen pling ganaz...hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...